یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

مرا اینگونه باور کن ...


گل لاله ، گل عاشق ، گل نازکتر از پونه 


گل شب بو ، گل نازم ، گل خوشبوی این خونه


کجا نامهربون بودم ، چرا بار سفر بستی ؟


بریدی از منو عشقم  ... (ا----------)


فقط یک ذره شو از عشق تا من دنیا بشم دنیا


فقط یک قطره از احساس که من دریا بشم دریا


تو خورشید دل من شو ببین یه کهکشون می شم


فقط یه شاخه ی گل شو گلستونت می شم هر جا


گل لاله ، گل عاشق ، گل نازکتر از پونه 


گل شب بو ، گل نازم ، گل خوشبوی این خونه


نیاد روزی که دیر باشه... دلم از عشق تو دلگیر


به من آینه می خنده به حال زار و روی پیر


بیا  امروز  که بی تابم... برات دنیای احساسم


ببین موی سفیدم رو شدم با غصه ها درگیر...


گل لاله ، گل عاشق ، گل نازکتر از پونه 


              گل شب بو ، گل نازم ، گل خوشبوی این خونه


××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

ترانه زیبایی از فریدن آسرایی انصافا آهنگ قشنگیه ... می خواستم بزارم واسه دانلود اما دیدم بنده ی خدا هنوز شش ماه از انتشار آلبومش نگذشته ... پس اگه تونستین حتما بخرین ... آلبوم "خاطرات گمشده "..

این روزها حسابی گرفتاریم .. هم از این ور هم از اون ور (مدرسه و دانشگاه) .. ولی یه چیزی فرق کرده زندگی خیلی قشنگه شده خیلی خیلی قشنگ .... همه اینها به کنار  چن روز پیش بعد از هفت . هشت سال سر پرسپولیس با یه استقلالی کل کل کردم وای چه کیفی داد سال ها بود که این جور چیزها برام مهم نبود ولی تازه فهمیدم این چیزها لذت های زندگیه .... به هر حال نشونه خوبیه ....

نشون میده دارم زندگی رو باور می کنم ... خداییش اصلا دست خودم نیست .. نمی دونم چه جوری اتفاق می افته ...... امیدوارم درست حدس زده باشم  




Souvenir d'enfance



آین آهنگ بیشتر منو یاد کازابلانکا میندازه نمی دونم چرا هر وقت اینو گوش می کنم آهنگ "همچنان که زمان می گذرد " As Times Go By رو دوباره تو ذهنم مرور می کنم ........ عجب داستان غریبی است یا درست تر بگم به قول فروغ :


"" نه امیدی که بر آن خوش کنم دل
نه پیغامی ، نه پیک آشنایی
نه در چشمی نگاه فتنه سازی
نه آهنگ پر از موج صدایی ""
I was five and he was six
We rode on horses made of sticks
He wore black and I wore white
He would always win the fight

Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down.

Seasons came and changed the time
When I grew up, I called him mine
He would always laugh and say
"Remember when we used to play?"

Bang bang, I shot you down
Bang bang, you hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, I used to shoot you down.

Music played, and people sang
Just for me, the church bells rang.

Now he's gone, I don't know why
And till this day, sometimes I cry
He didn't even say goodbye
He didn't take the time to lie.

Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down...

دانلود

(( زندگی چقدر سخته شده جونم به لبم رسید تا تونستم یه مطلب رو با اینترنت گوشی اپ کنم ))