یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

مرا اینگونه باور کن ...


گل لاله ، گل عاشق ، گل نازکتر از پونه 


گل شب بو ، گل نازم ، گل خوشبوی این خونه


کجا نامهربون بودم ، چرا بار سفر بستی ؟


بریدی از منو عشقم  ... (ا----------)


فقط یک ذره شو از عشق تا من دنیا بشم دنیا


فقط یک قطره از احساس که من دریا بشم دریا


تو خورشید دل من شو ببین یه کهکشون می شم


فقط یه شاخه ی گل شو گلستونت می شم هر جا


گل لاله ، گل عاشق ، گل نازکتر از پونه 


گل شب بو ، گل نازم ، گل خوشبوی این خونه


نیاد روزی که دیر باشه... دلم از عشق تو دلگیر


به من آینه می خنده به حال زار و روی پیر


بیا  امروز  که بی تابم... برات دنیای احساسم


ببین موی سفیدم رو شدم با غصه ها درگیر...


گل لاله ، گل عاشق ، گل نازکتر از پونه 


              گل شب بو ، گل نازم ، گل خوشبوی این خونه


××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

ترانه زیبایی از فریدن آسرایی انصافا آهنگ قشنگیه ... می خواستم بزارم واسه دانلود اما دیدم بنده ی خدا هنوز شش ماه از انتشار آلبومش نگذشته ... پس اگه تونستین حتما بخرین ... آلبوم "خاطرات گمشده "..

این روزها حسابی گرفتاریم .. هم از این ور هم از اون ور (مدرسه و دانشگاه) .. ولی یه چیزی فرق کرده زندگی خیلی قشنگه شده خیلی خیلی قشنگ .... همه اینها به کنار  چن روز پیش بعد از هفت . هشت سال سر پرسپولیس با یه استقلالی کل کل کردم وای چه کیفی داد سال ها بود که این جور چیزها برام مهم نبود ولی تازه فهمیدم این چیزها لذت های زندگیه .... به هر حال نشونه خوبیه ....

نشون میده دارم زندگی رو باور می کنم ... خداییش اصلا دست خودم نیست .. نمی دونم چه جوری اتفاق می افته ...... امیدوارم درست حدس زده باشم  




نظرات 4 + ارسال نظر
رعد دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ

اوا ! این شعر رو خوندم فک کردم بچه دارشدی داری واسه دخملت لالایی می خونی . (خوبه حالا ذوق نکن ) .بله بندم امیدوارم درست حدس زده باشید .البته نمی دونم چیو حدس زدی ولی مهم اینکه حدس زدی (چی گفتم ) آپم .مطمئنم آپمو بخونی می داغی .پس بداغ برادر بداغ که این نیز بگذرد

چی؟ کی؟ من؟

خوده خودم دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ http://www.tahnayiyam.blogsky.com

حالا ما تو این داهات چجوری پیدا کنیمش؟!
ما با همون لالاییه خودمون هنو کلی حال میکنیم!

موفق باشید راستی

واقعا شبیه لالایی ؟
بگردی هست ؟ (از اون حرفها )

خوده خودم چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ

نچ! اصلنم شبیه نیس
من لالاییه فریدونو گفتم!!
ازینم قشنگ ترتره تازشم!!

حتما گیر میارم گوش می کنم

اشک - غریبه چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ http://tashkan.blogsky.com/

مرا این گونه باور کن
کمی تنها
کمی غمگین
کمی از یادها رفته ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد