یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

روز خیلی خوب ِمن !!!



غریبه گی ، غریـــــــــــبه گی یا غریب ه گی

حس جالبی بود ، حس اولین سرمای پاییزی ، اولین باد خنک  ، اولین احساس سرما ، سرما ، سرما و بلاخره اولین دانه های باران پاییزی ، اولین بوی خاک خیس ، آهنگ های خیس بارون خورده ی "مهِ هستی " همه ی اینها و ابرهای قاطی سیاه و سپید  ... حتی اگه بارون هم نیومده باشه ...









نظرات 5 + ارسال نظر
خوشدل دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:16 ب.ظ

حس خوب خوبه! یعنی عالیه ... اینکه خود آدم حس خوب داشته باشه همه چی خوبه حتی اگه در واقع خوب هم نباشه

من یکشنبه همین هفته این حس خوب رو تجربه کردم
اینجا هنوز بارون نباریده
بااینکه از سرما خوشم نمیاد اما بی صبرانه منتظر بارونم
زیاد مهستی گوش ندادم کدوم آهنگش منظورته برم گوش کنم

عکس قشنگیه

میـــاد بارون احساس از ابر تیــــکه تیـــکه .. که سقف نازک دل دوباره کرده چیکه .. چیکه چیکه

اسکاچ خاتون چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ http://s-kach.blogfa.com

سعی کرد دوتا قطره اش رو روم بپاشه .
+هــــــی ! من آبانما اااا.
_ بله در جریان هستم !


وقتی اولین بارون به صورتم خورد این جمله ها اومدن تو ذهنم .
وبلاگ جدیدمان راه افتاد واکنون هم آپ می باشیم .
(موشی که دیگه خبیث نیست )

وبلاگ نو مبارک

اسکاچ خاتون چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ب.ظ

نظر من ثبت نشد؟

نبودم یه مدت حالا هستم

اسکاچ خاتون جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ق.ظ

داشتم دچاره یاس وبلاگی می شدم!
اصن امروز صبح دیدم کامنت گذاشتی کللی خوشحال شدم.
دقیقا این شکلی شدم!
ممنون

تازه دیروز اینترنتم رو دوباره وصل کردم

اسکاچ خاتون شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ق.ظ

بله .گفتید .
ولی یه اسکاچ چه می فهمه ؟

عذر تقصیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد