یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک روز معلمی

این مطلب رو جایی دیگه حدودا یه ماه پیش نوشته بودم .....



سر صبحی حسابی روی دور بودم و شنول ...

یارو اومده نه سلام ونه علیکی و نه بزرگتری و کوچکتری برداشته با صدای بلند حرفهاشو برای یکی از همکارام تکرار می کنه ...

همکار  که فقط اندازه سن من و این "یارو"  سابقه خدمتشه همین یارو هم یه روزهایی شاگردش بوده ....  ( دقیقا داخل پرانتز ...... اندر ماحسن معلمی اینه که یه روز شاگردای گذشته ات بیان بهت بی احترامی کنن ...) حالا ما کار نداریم که این یارو چه قدر خواسته اش به حق بود یا نبود اما ای کاش همکارم اجازه می داد تا حق یارو و بزارم زیر چشم ش ...فوقش یه سر می رفتم حراست سازمان .....

به هر حال یارو کارش راه افتاد و دمشو با کلی خجالت و معذرت خواهی بست به پشتش گم گم گم شد ..

جوایز مسابقه خودم هم امروز به بچه ها اهدا کردیم . بعد این همه سال یهو دیدم آخر مراسم منو از سایه ای که همیشه دوسش دارم بیرونم کشیدن ...

--- یه دست محکم به افتخار آقای .....


اولین باری که یه نفر جلوی جمع ازم تشکر کرد ....

نظرات 4 + ارسال نظر
رعد پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ

ماکه روزه معلم تو مدرسمون به بی نمک ترین شکل ممکن برگزار شد .تازه نصفه معلمامونم مجردن ....
ولی خب ...
یه سوال ؟ چه مسابقه ای بوده حالا ؟ آخه روزه معلم بوده مثلا به بچه ها کادو دادن ؟

یه مسابقه ریاضی مربوز به اسفندماه بود ... این خاطره هم مربوز به اواسط اسفندماه س

رز یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ

چه بی تربیتی ای!

ایول چه حسی داشتی؟
به افتخار آقای فلانی!!!

چیکار کنیم دیگه

moji پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ق.ظ http://faraaz

از اون معلم بداخلاقاییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
moji

آره خیلــــــــــــــــــــی

...
...

جدی نبود

قاصدک سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ق.ظ http://25471348.blogfa.com

ما که به همش عادت کردیم. اما خداییش تشویقه خیلی شیرینه ها.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد