یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

ای ساربان کجا می روی !!


من اینجا بس دلم تنگ است ..

و هر سازی که می بینم بد آهنگ است

بیا ره توشه برداریم

قدم در راه بی برگشت بگذاریم

ببینیم آسمان هرکجا ، آیا همین رنگ است ؟

(( مهدی اخوان ثالث ))




داستان این تخته اینه که امروز آخرین روزی بود این کلاس رو می دیدم تا شهریور .. خیلی دلم تنگ میشه ... البته که دلم برای همه کلاس ها تنگ نمیشه اما این کلاس همون جاییه که خیلی چیزها یاد گرفتم .... کسایی که قرار بود من معلمشون باشم دست روزگاز چنان زد تو گوشم که اونا شدن معلم من !!! یه بار گفتم همون دیالوگ فیلم دلشدگان :: استادی دارم به رخت شاگردی مسئله آموز صد مدرس :: و منم اینجا می گم ::: استادانی دارم به رخت شاگردی .....

...

...

حالا چندتا پست آخررو همه اش اهنگ گذاشتم ..... بعد از ظهری توی خاک و گرمای کشنده وقتی رسیدم  خیلی خیلی خیلی اتفاقی !!!! به یکی از آهنگ های محسن نامجو برخوردم ... جاتون خالی کلی باهاش حال کردم ... حیفم اومد شما گوش ندید ...  حتما دانلود کنید مطمئن باشید شیفته این آهنگ می شین  ( البته از اونجایی که دسترسی به محسن نامجو نداشتیم که اجازه بگیریم پس فرض را برآن گرفتیم که حلال می کنن )

برای دانلود آهنگ ای ساربان محسن نامجو کلیک کنید .


دانلود ای ساربان محسن نامجو


..

....


و اما ، اندر احوالات شناخت خویشتن پی به عجایبی در خویشتن بردم .... یه چیزی که مایه بسیاری از شکست های زندگیم بوده ... غرور

خیلی عجیبه ؟!!

همیشه فکر کردم که خاکی ترین آدم روی زمینم ... هیچ وقت به ذهنم نرسید که همین حرف همین فکری که "" آدم خودش فکر کنه که اصلا آدم مغروری نیست خودش یه نوع غروره ... ""

اینم نوشتم تا یادم بمونه که می خوام چیکار کنم !!!

...

..

نظرات 12 + ارسال نظر
زهره اسماعیلی فرد یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://25471348.blogfa.com

افتادگی آموز اگر طالب فیضی

هرگز نخورد آب زمینی که بلند است.

(البته اینو خطاب به خودم نوشتم)

ممنون

مهدی دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام زیاد دلت تنگ نشود تا چشم به هم بزنی باز اول مهر است و سرو کله زدن با دانش آموزان و حرص خوردن و بشین سرجات و صحبت نکن و چرا تمریناتت رو ننوشتی و البته با تموم این تفاسیر دست خودمان نیست دلتنگ می شویم. روش من این بود که در جلسه ی اخر به هر کدوم از دانش آموزان می گفتم چیزی روی تخته بنویسد و تموم که می شد عکسی از تخته می گرفتم برای یادگاری

عالی بود
فکر خیلی خوبیه ...
ممنون که اومدی

رعد شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ

آره بهتره .امروز رفته تهران پیشه دکترش.
منکه گربه هرو اذیتش نکردم اخلاقی ترسوندش .آق معلم از شما دیگه بعیده این حرفا.
آدم یا یه چی رو نمیگه یامیگه تاهش میگه :کاش چی رو نمینوشتم ؟ بگیا!!!!

بــــــــــــــــعـــــــــــــله .واسه روزه معلم اجرا رفتیمش.درمورده یه پسره بود که میخواست از استاد فیزیکش انتقام بگیره.کمدی بود.من نقشه پسررو داشتم .اسمم پدرام بود.یه تیپه خفنی زده بودم که همه واقعا مونده بودن من دخترم یاپسر؟(البته این سوالیه که خیلی وقتا ازخودم میپرسمش ولی هردفه یه جورایی خودمو میزنم به اون راه تا به خودم جواب ندم).این دفه دوم شدیم .داورها انگار با کمدی مشکل دارن با اینکه ما تمام اوصول رو رعایت کرده بودیم ولی این دفعم واسه باره سوم خودم بازیگر برتر شدم آخه پارسال هم جشنواره رفتیم.خوب دیگه آقا معلم سرتو درد آوردم .فعلا عزت زیاد
آپم

خدارو شکر .. خوشحالم که حالش بهتره

نسرین شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام
خوبی؟
خوبه که باخودتروراستی
یاعلی

ممنون
ولی فکر نکنم اونقدر با خودم روراست باشم باید بیشتر سعسی کنم

رعد چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ

واقعا ازاینکه تشویقم میکنید وبهم اعتماد به نفس می دید متشکرم به جونه خودم راس میگم. تا حالا از تشویقه هیشکی اینجوری خوشحال نشده بودم.مرسی .آپم!

از خواص معلمیه !
ولی من کاملا جدی میگم .. دست به قلمت خیلی جالبه

اکبرزاده ـ آنکارا جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ http://aliakbarzadeh49.blogfa.com

سلام استاد گرامی :
ممنون از حضورتان که با نظر ارزشمندتان مشوق راه هستید
پویا و مانا باشید

سپاس

رعد دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام آقا معلم .خسته نباشی
آپم

Daisy پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ http://daisyindecember.blogsky.com/

ای ساربان فوق العاده بود...مرسی

این محسن نامجوه که فوق العاده است
خوشحالم که خوت اومد

نفس پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام واقعا آهنگ قشنگیه من خیلی دنبال این آهنگ بودم ...
میشه سوالات ریاضی هم بپرسیم؟
حرفاتون خیلی به دلم نشست ...فراموش کردن خاطرات کلاس درس عذابه....

قابلی نداشت
حتما

فاطمه سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ http://nashenavayan4.blogfa.com/

سلام برهمه معلمان گذشته و حال و اینده ام
همه عمرمن شاگردی است
این تخته و کلاس خیلی شبیه ان کلاس و تخته ای بود که وقتی رفتیم اردوجهادی به من دادند چقدر برام سخت بود اگر وقت کردید خاطرات تحصیلی گذشته ام را بخوانیدنظر ولی یادتون نره
http://nashenavayan1.blogfa.com
http://nashenavayan4.blogfa.com
http://nashenavayan3.blogfa.com

باید خاطرات جالبی باشن .. هستم

م.شبرو پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:49 ب.ظ http://http:/

آقا اجازه...! سلام از آشناییی با وبتون خیلی خوش حالممیدونید من داشتم ای ساربانو سرچ میکردم که شما رو کشفیدمولی احساس میکنم خیلی وقته میشناسمتون و از نزدیکم باهاتون حرف زدم و مطمئنم تنها دلیلش این نیست که شما دبیر ریاضی هستین و ریاضی عجیب ترین و سخت ترین عشق زندگی منه!!
امسال کنکور دادم(فک کنم دیفو ۱۰۰ زدم!)و برای همیشه با مدرسه خداحافظی کردم با علم به اینکه دلم خیلی خیلی براش تنگ میشه
بازم مزاحمتون میشم . فعلا خداحافظ

خوشحالم که به اینجا سر زدید
امیدوارم کنکورو موفق شید ... در این وبلاگکده همیشه بر روی شما بازه

سمیه شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:45 ب.ظ

امشب داشتم دنبال آهنگ ای ساربان میگشتم که به وبلاگ شما رسیدم
حس خوبی به من داد نوشته هاتون
به حس این روزهای من نزدیک بود
موفق باشید

ممنون دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد