یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

نکبت...!

   

امروز یه اتفاقی برای یکی از دوستام افتاد یه افتاق خیلی خیلی خیلی خیلی زشت واقعا نمیشه درک کرد که بعضی از مردم چه طور به خودشون اجازه می دن به بقیه توهین کنن یا چرا خودشونو از بقیه بالاتر می گیرن .این مملکت ما اینقدر ندید بدید داره که نمیشه حساب کرد .. گداهایی که تا به جایی می رسن خودشون می کنن پولدارتین آدم دنیا و خیلی راحت گذشته شون رو فراموش می کنن ... 

 

اما از همه اینها مهمتر اینکه بلاخره فهمیدم که آدمی که پول نداره هیچی نداره !! به خدا هیچی نداره .. همیشه مریضه . همیشه بدبخته همیشه باید کفرش در بیاد . نه دین درستی داره نه ایمان حسابی یعنی نمیتونه داشته باشه . هیچ کس نمی تونه خلافشو ثابت کنه ( شایدم بتونه اما بد جور ناراحتم !!!).......... من تا امروز خودم اینجوری فکر می کردم اما امروز همه چی برام روشن شده . دیگه نمی خوام شعار بدم می خوام واقعیت رو بگم  ... مطمئن باشید اگه میخوان زندگی خوبی داشته باشین یا بهتر بگم اگه بخواین زندگی کنین  ولی پول نداشته باشی ........ هیچی نیستی جز یه حقارت یه نفرت. 

 به نظر من اگه یه روز بی پول بشم قبل از این که اینقدر حقیرم کنن خودمو می کشم ........... 

 

***************************************************************** 

***************************************************************** 

***************************************************************** 

حرف دقیقه ۹۳ (۲۹مهرماه ۱۳۸۹)

اینکه وقتی این مطلب رو نوشتم تو نوشته مشخصه اما چیزی که خودم هم فراموش کرده بودم رو نسرین یادآوری کرد حالا گفته های این دوست عزیز رو که تو نظرات گذاشته بودم به عنوان دقیقه ۹۳ اینجا میزارم ( از نسرین هم ممنونم ) 

 ***********************

سلام خوبی؟
اوه اوه چقده حالت بهم ریختس!!! چه خبره؟؟؟

این حرفت شده واقعیت تلخه زندگیمون : بی پولی=بری بمیری سنگین تری

فقط فقط باید سرتو بگیری طرف اون بالایی /حواست این پایینا باشه کم میاری
شما که ازما بزرگتری و داناتر
اولشه سخت نگیر عادت کنی به نفعته
خوب باش
یاحق
  

*************************

نظرات 3 + ارسال نظر
نسرین چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ http://zemestoon23.blogfa.com

سلام خوبی؟
اوه اوه چقده حالت بهم ریختس!!! چه خبره؟؟؟

این حرفت شده واقعیت تلخه زندگیمون : بی پولی=بری بمیری سنگین تری

فقط فقط باید سرتو بگیری طرف اون بالایی /حواست این پایینا باشه کم میاری
شما که ازما بزرگتری و داناتر
اولشه سخت نگیر عادت کنی به نفعته
خوب باش
یاحق

سلام نسرین جوم ممنون از اینکه ما رو داری .. همیشه ی همیشه
اون روز واقعا داقون بودن نه اینکه خودمو توجیح کنم ... نه به خدا ... چیزی رو دیدم که هیچ وقت هیچ وقت فکرشو نمی کردم یه آدم بزرگ با آدم بزرگ دیگه بکنه اینکه مثل یک تکه کاغذ شخصیتش رو مچاله کنه فقط و فقط به خاطر پول ... چیزهای زیادی رو دیده بودم مثل دعوا فحش و ... اما اینو نه .. نمی تونم برات بگم ........ولی این داغونم می کنه که منم اونجا بودم ای کاش نبودم . شکه شده بود.
قبول دارم خیلی خیلی تیز رفتم جلو .........
همین بعضی وقت ها انسان خودشو می بینی اما خدارو نه ... راست می گی همیشه یکی هست که هر وقت ازش کمک بخوای نه نمی گه . قربونش برم .
بازم ممنون

moji چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام نمیدونم دختری یا پسر نمیدونم سرت رفته توزندگی یا نه اما من که زندگیم رو شروع کردم تا حالا بیش از هزار بار اوس کریم بهم نشون داده همه چی دست خودشه تاتوی زندگی خودت نباشی نمیدونی چی میگم توکل خوب چیزیه هیچ وقت تورو لنگ نمیذاره
moji

Moji ممنون
چی دارم بگم .............. !!!
حرف حساب که جواب نداره ...

moji جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ

قابلی نداشت امیدوارم توی زندگیت به دردت بخوره
moji

ممنون moji

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد