یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

بازم مدرسه .........

 Madresa

 

فردا دوباره مدرسه ها باز میشن . خیلی منتظر این روز بودم . حال و هوای مدرسه یه چیز جالبی برای همه س حتی اونایی که نه خودشون مدرسه میرن نه بچه مدرسه ای (عجب اصطلاحی !!) دارن . 

من همیشه می خواستم یه خورده بیرون هر چیزی که هست به دنیا نگاه کنم . یه زمانی  فکر می کردم همه معلم ها هم اش خدا خدا می کنن دوباره پاییز بشه بعد بیان تلپ بشن مدرسه حال مارو بگیرن هی جریمه هی جریمه بعد نه فوتبال؛ باشه ؛نه فیلم؛ نه الافی ..... .   

بقیه مطلب رو تو ادامه مطلب بخونید همراه ترانه یار دبستانی من از فریدون فروغی  

اما حالا این ۴ ؛۵ ساله که خودم بودم یه جور دیگه اس اون موقع که محصل بودم .. نه .. نمیگم .. بزار از خیرش بگذریم . خلاصه اینکه خیلی خوشحالم ( باور کنید اینقدر گچ خونم اومده پایین که نگو ..... یه گچ بخورم امسال !!! )  

همه اینها به کنار ؛ معلمی از اون شغلهاییه که نتیجه اش دیر مشخص میشه مثل یه درختی که چندین سال طول میکشه تا اولین ثمرشو بده . وقتی می بینی یکی از شاگردات به جایی میرسه یا کاری میکنه ......... اونجاس که ثمرشو می بینی و مزد کارتو میگیری ( کپی رایت این احساس قشنگ فقط متعلق به پدرومادرو معلمه ) . 

خواستم شعر بوی ماه مهر رو بزارم که یکی از دوستان گذاشته بودن گفتم پس بهترین چیز فقط ترانه یار دبستانی منه با صدای همیشه زنده ی فریدون فروغی .   

البته دانشجویان عزیز هم سال نو مبارک .

یاردبستانی من ـــ فریدون فروغی

نظرات 3 + ارسال نظر
دلتنگ چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ق.ظ http://rozhayezendegieman.blogsky.com

tt چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ق.ظ http://darkhiyalto.blogsky.com/

salam eyval
be ma ham sar bezanin

ممنوووووووووووووووون
حتما

mirad چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام
خوب این شوق وذوق مال اول ساله یه ماه که گذشت هم منه دانش آموز هم شما که معلمی از این مدرسه رفتن هر روزمون خسته میشیم
راستی میتونم سوالای ریاضیم رو از شما بپرسم؟؟؟

گفتن اینکه اشتباه می کنید درست نیست چون بعضی چیزا رو فقط باید تجربه کرد ! امیدوارم توهم به این حس برسی ! در هر صورت مطمئن باش اگه بشینی خوب فکر کنی می بینی در طول سال تحصیلی خاطرات خوش خیلی خیلی بیشتره تا ... . شاید برای منی که چندسال گذشته معلمیم خیلی خوش گذشته این جور باشه !! دنیا که نباید همیشه یه جور یاشه!!
هر سوال ریاضی که داشتی در خدمتیم اما تا اونجایی که سوادمون اجازه داد
خوشحال شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد