یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

ایران من تو را دوست دارم

 

یه مطلب تلخ ..اما .. غرور آفرین 

shahid

                          تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم

                                                                          تو را ای کهن پیر جاوید برنا

                         تو را ای گرانمایه دیرین ایران 

                                                                    تورا دوست دارم اگر دوست دارم

این روز ها تصاویر زیادی از جنگ و جبه می بینیم . خاطراتی که برای بعضی ها خیلی تلخ.......  گاها شیرین و برای بعضی ها فقط فیلم های جنگ رو مجسم می کنه .

اینجا ما کاری نداریم خوب یا بد ، ...... خلاصه هر چی......... اینکه ایران ... همیشه ایرانه ... و باید افتخار کرد به کسانی که وجب وجب خاک ایران رو با خونشون آبیاری کردن. منی که توی مناطق جنگ زده زندگی میکنیم با اینکه خیلی خاطرات کم رنگی از اون موقع تو ذهنم هست اما امیدوارم هیچ وقت .. هیچ وقت ... هیچ وقت ... هیچ وقت.. در هیچ کجای دنیا .. هیچ کجا جنگی درنگیره .

بقیه رو تو ادامه مطلب خونید و حتما حتما ترانه تورا دوست دارم فرهاد رو  دانلود کنیین ( لینک تو ادامه مطلب)

 

 shahid2

منی که این حرفو می زنم از ته دل می گم با اینکه خاطراتی به اون صورت ازش ندارم اما از وقتی بودم تا حالا جنگ رو توی همه چیز دیدم ... امیدوارم شما هیچ وقت نبینید ...  جنگ فقط گلوله و خمپاره نیست ابتدایی که بودم هیچ وقت فراموش نمی کنم وقتی اسرای ایرانی یا عراقی با اتوبوس از شهرمون رد می کردند تا برگردن مملکتشون .............. اون موقع شاد بودیم و سرخوش اما حالا .......... فکرشو بکنبن با آدمی روبرو بشین که 10 یا 12 یا .... توی یه زندان باشه . 

 Shimiaii2 

 حس کردن این حرف با لمس کردنش واقعا متفاوته یا فکرشو بکنین یکی  عزیرترین کس ، پدرش ،مادرش ، بچه اش ... بچه اش ...  جلوی چشماش ذره ذره .. نابود بشه نتونه کاری بکنه چرا؟؟؟ .... چون بمب شیمیایی .. وحشتناکه .. واقعا وحشتناکه   . بیان دعا کنیم که هیچوقت . هیچ وقت ............ جنگی رو نبینیم.  

Shimiaii

هرچه از دلاوری های کسانی که جونشون رو برای ایرانزمین فدا کردن بگیم و بنویسیم بازم کمه .... نه ... نه .. هرگز تکراری نمیشه ... هیچ وقت . شهدای ما افتخار ایرانیان هستند مادامی  که زمین به دور خودشه می چرخه ... . 

به هرحال دوست نداریم با کسی دشمن باشیم چراکه همه ما انسانیم ... انسان .. ولی وقتی کسی بخواد به این سرزمین تجاوز بکنه دستشو کوتاه می کنیم .

همه اینها رو گفتیم که بگیم خداروشکر ........ و اینکه ما از همه کسانی که برای ایران وایرانیان جان خودشون رو از دست دادن ممنونیم و مدیونشون هستیم

و دست همه کسانی که برای آبادی این مملکت تلاش کردن رو می بوشسیم ، حالا چه ایرانی باشه  چه اون آمریکایی که در قیام تبریز کشته شد و چه مسیو لومیر فرانسوی که موسیقی ما رو دوباره زنده  و چه ....  .

برای این مطلب خواستم ترانه نام جاوید ای وطن سالار عقیلی رو بزارم اما دیدم بهتره ترانه :: تورا دوست دارم :: فرهاد رو بزارم که هنوز خیلی ها ازون بی خبرن.

                                            پاینده باد نام ایران

                     تورا دوست دارم ...... فرهاد ( برای دانلود کلیک کنید )  

           shahid1

نظرات 6 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:32 ب.ظ http://pnu-m-s.blogfa.com

ما به روز شدیم
شما چطور ؟
pnu-m-s.blogfa.com
[گل][بدرود]

ما تو شبش موندیم .
ممنون

m.m پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:55 ب.ظ http://faraaz.blogsky.com

salam matlabe kheili zibaii bod.mamnoon.

بچه های فراز خیلی ممنون که مارو فراموش نمی کنین..
دانشگاه شروع شه می بینتون ...

کربلائی پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.aliakbar-fararat.com

سلام خسته نباشید از وبلاگ شما خیلی خوشم آمد به ماهم سری بزنید و اگر با تبادل لینک موافق بودید مرا با اسم هئیت جوانان حضرت علی اکبر(ع شهرک فرارت لینک کنید

ممنون دوست عزیز حتما ...

m.m پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:10 ب.ظ

ممنون که این ترانه زیبا رو برای دانلود گذاشتین.
منکه یا شنیدن این ترانه احساس غرور کردم.
تو را ای کهن بوم دوست دارم.

پاینده ایران و ایرانی
خوشحالم که مورد قبول شماست..
ممنووووون

ماریا جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ق.ظ

سلام
خداییش که امنیت نعمت بزرگیه...ما همیشه مدیون اونایی هستیم که از خودشون و زندگیشون گذشتن تا بقیه راحت زندگی کنن....
/////////////////////////////////
وطن یعنی گذشته, حال , فردا
تمام سهم یک ملت ز دنیا
وطن یعنی چه اباد و چه ویران
وطن یعنی همین جا یعنی ایران.....

البته انشاءالله که با همت بچه هاش همیشه اباد و ازاد باشه مثل همیشه تاریخ...

آفرین ... همین جا یعنی ایران .....
ممنون دوست عزیز

نسرین یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ب.ظ http://zemestoon23.blogfa.com

سلام اره واقعا درست میگید
به شخصه حاضرم پاشونو ببوسم
دوستون دارم دلیر مردان مسلمان ایرانی

خوبید؟؟
جنوب ساکنید؟

ممنون
نه من غربم قصرشیرین بودیم .. حتما می دونید که شهرما صد در صد تخریب شد یعنی فقط و فقط مسجد جامع قصرشیرین باقی مونده بود از این شهر زیبا که مثل زیبایی در میان قدیمی ها بوده ... هیچی نموند

امیدوارم دیگه هیچ وقت جنگی رو نبینیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد