یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

برای گذشته هام


شاید بهتر بود بگم برای دلتنگی هام .

این روزا حس روزهای خیلی خیلی رفته رو دارم خیلی از احساسات عجیب سال های پیش رو دارم . شاید دوست دارم برگشت به عقب کنم ، برگردم همون سال های گذشته  که آرزوی سریع رفتنشون رو داشتم .

دقیقا " بی تو در تقدیرِ مردابه دلم " . همین چن روز پیش بود که یکی از آهنگ های مروحوم منوچهر طاهر زاده رو بعد از سال ها شنیدم همون حس غربتی رو که همون سال ها داشت ، هنوزم داره ، دقیقا پانزده سال پیش .

"تو بیا که آخرین برگ منی " . آدما اینجوری پیر می شن . زمانی که بر می گردن و به عقبشو نگاه می کنن و همه اش دنبال بهونه هایی برای زنده کردن همون خاطرات می گردن .

" وقتی شب می رسه مثله یه همزاد پیر " .

اگه دوست داشتین دانلودش کنین همین جاست : کودکانه - منوچهر طاهرزاده


نظرات 4 + ارسال نظر
مینا جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:49 ب.ظ http://taraze-roozaane.blogsky.com

سلاام...
خیلی زیبا و آرامش بخش بود...
سپاس من رو پذیرا باشین...یادش بخیر اون روزگار
فصل قشنگ ِ کودکی
عروسکا زنده بودن
قبیله ایی عــروسکی
یادش بخیر اون روزگار
فصل بهار و اطلسی
هنوز تنم پُـر نبود از
حس ِ غریب ِ بی کسی
قلبا از آهن نبودن
رفیقا دشمن نبودن
دنیا پُـر از قشنگی بود
سکوت ِ ماه و پشت ِ بوم
قصّه های نیمه تموم
خوابای خوب ِ رنگی بود...
واقعا چ قدر زود دیر میشه!...

ممنون . انصافا آرام بخشه و غریبانه آرام بخشه

فاطمه پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ب.ظ http://dast-divar.blogsky.com/

من نمیدونم چرا ماها اینقد دلتنگ گذشته هامون هستیم..خودمو میگم ها..اصلا شرایط الانم رو دوست ندارم..اصلا..نه شرایط مادی..نه..شرایط روحی..نمیدون چرا هیچ چیزی که حاکی از احساس و عاطفه باشه اطرافم احساس نمیکنم..هیچ کس نیست که بشه باهاش حرف زد ..راحت حرف زد..بدون اینکه برداشت دیگه ای از حرفات کنه...

دقیقا همین

حس خوب شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:09 ب.ظ

از وبلایگتون خیلی خوشم اومد .
موفق باشید..

ممنون، لطف دارید دوست عزیز

زهرا سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:23 ب.ظ

روزایی ک ارزوی رفتنشون داریم حتما ی روزی دوس داریم برگرده

دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد