یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

خنثی !!



کاش ...

کاش ...

کاش ...

و هزارتا کاش دیگه !!!

هیچکدوم مربوط به الآن نیست ، همین چند سال پیش بود ، هر روز زندگیم شده بود اینکه برگردم گذشته ای که رفته رو دوباره زنده کنم و بعد بگم ای کاش ....

نمی دونم میشه تصور کرد یا توصیف کرد کسی رو که هیچ آرزویی نداره

جدی می گم ، نداره ...

حس خوبی نیست ، اصلا نیست ، حس اینکه مجبوری همه راه رودوباره بری ، راهی که بارها با غرور به بقیه پزش رو دادی که هیچ کس به اندازه من این راه رو بلد نیست !!

غرور بود ؟! نبود ؟!

حالا هرچی .

هیچ حسی نمی تونه نگاه های اولین روزهای عاشق شدن رو تکرار کنه ، زمانی که به اولین عاشقیت فکر می کنه می بینه چقدر مضحک و خنده داره ، ممکنه بارها خدار و شکر کنی که اون عشقت تموم شده ، اما حس اولین نگاه های عاشقانه رو نمی شه دوباره حس کرد .. نمیشه ... انگار تمام وزن بدنت از بین می رفت ، دوست داشتی بال در بیاری و پرواز کنی ....

به قول یکی از دوستان " پــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوف " .. ، حالا این نوشته ها اصلا چه ربطی به هم د ارن ؟  نمی دونم شاید از این اهنگ مازیار فلاحی باشه که یه حس قشنگی داره :

شبا مستم ز بوی تو

خیالم پر ز روی تو

خرامون از خیال خود

گذر کردم از کوی تو

بازم بارون زده نم نم

دارم عاشق می شم کم کم




نظرات 2 + ارسال نظر
خوشدل شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ

عجب عکس قشنگی!

ای کاش کلمه ی آشناییه...

متاسفانه ... نمی تونم باز بگم آرزو داشته باش چون کار عبثیه بافتن آرزوهایی که یه روز باید با دست خودت بازشون کنی

چرا مجبوری؟ مگه راه رو اشتباه رفتی؟

نگاه های اولین روزای عاشق شدن ... هنوزم نمی تونم اسمشو عشق بذارم اما خوب یادمه روزی رو که حس کردم قلبم داره یه جور دیگه می تپه
آهنگ جالبیه چن وقت پیش تو فازش بودم

آره تا دلت بخواد اشتباه رفتم

همــــــــــــــون

moji دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ http://f

ای کاشششششششششششششش
منم زیاد دارم شاید راه عشق و درست رفتم اما خیلی راه هارو اشتباه رفتم نمیگم غصه اشو نمیخورم اما فهمیدم با غصه خوردن کاری هم پیش نمیره پس ازتجربه من استفاده کن به فکرزندگی جدید باش بادستی پراز تجربه وعقلی کاملتروخالی از احساس
moji

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد