یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

رویاهای زندگی



 تصویر یه بچه 12 ، 13 ساله از زندگی چیه ؟!

برای خوده من ، لباس های رو طناب ، خیلی جالب بود .

حالا تصور کنین ، امتحان ریاضی گرفتین ، اون وقت شاگردتون به جای حل سوال ها ، پشت برگه ریاضی همچی تصویری کشیده !!!


نظرات 3 + ارسال نظر
اسکاچ خاتون شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ


دمش گرم .

خوشدل شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ

قبل از اینکه متن رو بخونم فک کردم نقاشی چه ربطی به کلاس ریاضی داره؟!!!
چه خوشکل کشیده
بهش نمره ریاضی دادی یا نقاشی؟

دقیقا یادم نیست ریاضی یا 3 شد یا 4 ؟
ولی خب به دبیر هنرشون معرفیش کردم حداقل از هنر باید نمره خوبی گرفته باشه

leehimi سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:01 ب.ظ http://leehimi.blogfa.com

خب تو ریاضیش کن دیگه ...
بشین سیبا رو درختو با پله های خونهئ جمع کن
خخخخخخخخخخخ

من به این فک می کنم که این چقدر غیرتی بوده واسه دختر روسری گذاشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد