یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

دیگه نمی خوام از سرزنش بترسم ....

تو این یه سال و نیم این وبلاگ تنها دلخوشیم تو زندگیم بود تنها چیزی که می دونستم مال منه و خودم ساختم بدون همه سرزنش های دیگران بدون کمک های ظاهرا بی منت ، بدون دلسوزیای مزخرف بچه گانه ، بدون اینکه حس کنی دارن بهت ترحم می کنن و هزار و یه چیزی دیگه ...

بارها خواستم دیگه ننویسم اما نشد یه چیزی نداشت چندتا دوست که دنیا دنیا برای من ارزش دارن ! اما این بار چاره ای نیست ... به خدا چاره ای نیست ..

همون خدایی که هر چی سعی می کنم یه جایی براش تو دادگاه موانع موفقیتم پیدا کنم نمیشه .. همون خدا شاهده که چقدر این دوستان رو دوست دارم ... چقدر دلسوزی های واقعیشون رو دوست دارم ، نصیحت های بدون کبر و دوستانه اشون را ...

اما بازم نمی تونم ... اینبار دیگه نمی تونم ... فکر می کردم بعد این همه مدت یه زندگی خوب رو می خوام تجربه کنم ... نمیشه دیگه ... دیگه نمیشه .. از همه شون معذرت می خوام عاجزانه پوزش ..

ولی واقعیت رو نمی تونم انکار کنم چرا که از 24 ساعت شبانه روز  ، 20 ساعتش رو بیدارم و فقط و فقط 2 ساعت برای همه زندگی مجازیم فرصت دارم .... 

تصمیم کبری و صغرا و همه این مزخرف ها رو بریزیم کنار ... این اخرین اپه و تا وقتی که ادم نشم دیگه آپ نمی کنم تا وقتی که مثل بقیه نشم تا وقتی که یاد نگیرم که مثل همه ملت نزنم تو خط  "هرانچه تورا خوش است  " .

... می خوا بایستم جلو یه چیزیایی جلو یه کسایی ..... اگر نتونستم  حتما می افتم  اون وقت که ..................................... ....  (بگذریم) ، و اگرم تونستم می ایستم .... و بلاخره مثل یه ادم زندگی می کنم با تمام خوشی ها و دلهره های واقعی نه دلهره سرزنش های بیهوده و بی ارزش  .....


اگر مجبور نبودم نمی رفتم .....

رعد : منو ببخش که نیستم تا بقیه داستانتو بخونم ...

خدا حافظ تا یه روزی ! دور و نزدیکش رو نمی دونم



نظرات 6 + ارسال نظر
اشک - غریبه چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ http://tashkan.blogsky.com/

شاد و موفق باشی

شما همینطور

خوده خودم پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ

ناراحت شدم
واقعنی!

امیدوارم موفق شی و ه اون روزی که میخوای برسی...

به اون روز نرسیدم اما یه چیزی رو فهمیدم اینکه باید تلاش کنم تا برسم نه اینکه جاخالی بدم ...
ممنون که به فکر مایی دیگه هستم

ملینا زرین آباد پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ http://www.melinazarinabad.blogfa.com

سلام ناراحتم چون ناراحتی

نمی خواستم کسی رو ناراحت کنم .. ممنون

دخترک جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ق.ظ http://jameminaiyemay.blogsky.com

امیدوارم زود برگردید
منم یکی دو بار یه مدت ننوشتم

برگشتم ولی نمی دونم زوده یا دیر

رز یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام آی معلم!
زاپراتان نو مبارک!
ای آقا رفتی؟ ما تازه بازگشت نمودندی
اکشال نداره برو خدا به همرات! ان شاالله که همه چیز بر وفق مرادت بشه!
منم می خواستم دیگه کلا وبلاگ نویسی رو تعطیل کنم اما ... بگذریم.
اگه برگشتی حتما خبرم کن.
عزت زیاد!

اومیدم که باشیم

احمد یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ http://ensan-aeon.blogfa.com/

کاش نمی رفتید . من از وبتون خوشم اومد . کاش زودتر وبتون رو می دیدیم. کاش زود برگردید .

خوشحالم خوشتون اومد ... برگشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد