یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

دلتنگی .....

همه چی آرومه ...

یه مدتی گرفتار بودیم ... آی دلتنگ وبلاگ شدیم ...آی دلتنگ شدیم ..

خودم هم می دونم بودنم هیچ تفاوتی با نبودنم نداره ( اونقدر از این حرف خودم مطمئنم که وقتی این شهاب سنگه از کنار زمین رد می شد آرزو کردم کاش جا داشت منم باهاش می رفتم ....) خلاصه اینکه بگم که می دونم چقدر افتضاح می نویسم ...... ولی بازم دوست دارم آسمان ریسمان چی می گن ؟فراموش کردم !!!...

دیدم بعضی از دوستان که اتفاقی میان وبلاگ از عنوان وبلاگ انتظار مطالب ریاضی و معلمی رو دارن (مگه کسی که ریاضی می خونه دل نداره !!) بله دیگه اندر تاثیرات من وتو و احترام به دوستان خوانندگان وبلاگ .. تصمیم گرفتم عنوان وبلاگ رو تغییر بدم که ملت ناسزا نثارمان نکن که یارو ما رو سرکار گذاشته ...

همین

نظرات 5 + ارسال نظر
رعد پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام .بقیشو آپ کردم .زودی بیا

حتما

رعد پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

آق معلم
بزنم بچسبی به اورست ؟
اتفاقا ما اگه شومارو نداشتیم کی میومد وبلاردمون سنگه صبورمون میشد ؟
اون شهاب سنگم غلط میکنه .... می خوره که بیاد شومارو باخودش ببره .شومام غلط می کنی بخوای با اون بری.
من اولین جذبه اسمه وبلاردتو شدم که اومدم سر زدم .بعدشم چرا اینقد کم اعتماد به نفسی ؟ چرا فک میکنی بد می نویسی ؟
تلاش کنی می تونی .بعدشم مگه معلم ریاضیا دل ندارن ؟ مگه تو زندگیشون همه چی جبر وحسابه ؟ خیلی آدمای احمقین اونایی که فک میکنن یه معلم ریاضی همه ی زندگیش با اعداد عجین شده .
پرحرفی کردیم .فعلا داش !

همین ما را بس
یه نفر هم ما رو بخووونه بسه
ممنون

رعد پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

بالاخره عوضش کردی پس ....
عب نداره .
آپم

خوده خودم پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.tahnayiyam.blogsky.com

اتفاقا من به خاطره ریاضیش اینجارو باز کرده بودم!

گرچه حالام از قافیه(!) ی عنوانت خوشم اومد!

ممنون که خوشت اومد
ولی خب اینجور خودم برای نوشتم راحتترم

ملینا زرین آباد شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.melinazarinabad.blogfa.com

سلام آق معلم از ریاضی بدم میاد ولی معلماشو دوس دارم خب چیکار کنم باحالن!!!!!خب بازم بیا خوشحالم که هم فکر خودم پیدا شده

همین که یه خورده هوای مارو داری خودش یه دنیا می ارزه ..
وبت رو هم تازه پیدا کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد