یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

اشک مهتاب

به من گفتی که دل دریا کن ای دوست

همه دریا از آن ما کن ای دوست

دلم دریا شد و دادم به دستت

مکش دریا به خون پروا کن ای دوست


***

***

کنار چشمه ای بودیم درخواب

تو با جامی ربودی ماه از آب

چو نوشیدیم از ان جام گوارا

تو نیلوفر شدی ، من اشک مهتاب


(( سیاوش کسرایی ))



اشک مهتاب ... اتفاقی یاد این ترانه افتادم

خاطرات زیادی رو برام زنده کرد ... فوق العاده زیباست ... گفتم اینجا بزارمش که بقیه هم لذت ببرن



دانلود اشک مهتاب با صدای شجریان -- آلبوم خزان




نظرات 13 + ارسال نظر
رز سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ

اتفاقا همین دیروز یاد استاد شجریان و ربنای معروفش افتادم!

راست میگی!

خداییش ربنای استاد یه صفای دیگه داره!

اما بهش حق میدم. وقتی اجازه ی پخش تصویرش تو Tv نیست چرا باید از صداش استفاده کنن؟

بگو: ای خدا همهون رو هدایت کن!

استاد بنده خدا بارها گفتن دعای ربنا متلعق به همه مردم ایرانه
ولی خب تو کشور ما همه چی به هم مربوطه
نه به اینکه سالها صدای استاد رو بدون اجازه پخش می کردن و نه به حالا که همه کارای استاد ممنوع پخش شده !!
اینم یه جور شه !!!!!!!!!1!!!

moji جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام میتونی مثل من هر وقت دلت تنگ شد قبل از اذان برا خودت بذارش
مملکته داریم

حتما

رعد دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

آره واقعا ماه رمضون بدون ربنای شجریان هیچ لطفی نداره
آپم آقا معلم خیلیم به راهنماییت تو مورده اخره اپم احتیاج دارم .

حتما

رعد شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام .بهتری آقا معلم ؟
آپم

ممنون

نسرین پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:40 ب.ظ http://http://www.meraj23.blogfa.com/

سلام فرووووووود
خوبیتآرزومه
خوب باش

خوب نوشنی
اشک مهتاب
راستی من هم خوب هستم
نقطه سر خط

جمال دوستان دیرین ، مارا آرزوست

رعد دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ

آپم آقا بزرگ

چشم خانمی

رعد یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ

آپم

نیلوفر شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ق.ظ http://nilofar20.mihanblog.com/

در مورد اون پسر بچه ژاپنی بگم توی همین ایرانمون وکشورهای دیگه از این قبیل کودکان زیاد بودن وفرق اونا با ایرانی ها همینه که 8سال جنگیدیم وجرات نداشتن کاری بکنن .حالا نگین نمی خواستن .من میگم هر کاری تونستن کردن .ولی در اخر این شد که ایران اسلامی سرافراز بیرون اومد وسرش رو جلوی بیگانه خم نکرد.در مورد اقای شجریان هم بگم من به شخصه از نوع خوندش تنفر دارم یعنی از اقای افتخاری وشهرام ناظری وپاپ بیشتر خوشم میاد.این نظر شخصی منه ها

ممنون
قصد ما مقایسه نبوده و نیست .. برای من به عنوان یک انسان همه آدما وقتی به دنیا می میان یه جورن ... معصوم .... هر کجا یا توی هر تمدن و نژاد و قومی یه کودک یه انسان معصومه ..... حالا بعد که بزرگ شدن و نوع رفتار و منششو رو انتخاب کرد قضیه متفاوته ...
به هر حال در اینکه 8 سال جنگ چقدر جوانمردو آزاده داشتیم (حالا هم داریم ) شکی نیست ... نمی دونم شما مناطق جنگی رفتید یا نه ؟
ولی من توی جنگ به دنیا اومدم وبا جنگ بزرگ شدم اونم توی یکی از قطب های اقتصاد ایران که بعد از جنگ صددرصد نابود شد و امروز فقط چندتا خیابان باقی مانده ... شما در مورد کودکان جنگ شنیدی اما درمورد کودکانی که بعد از جنگ یا اواخر جنگ به دنیا اومدن مطمئنا چیزی نشنیدی ... نمی دونم از درصد خودکشی تو مناطق جنگ زده چقدر خبر داری ....
قضیه اینجاست که جنگ خیلی خیلی خیلی وحشتناکه .. وخدا کنه هیچ جایی تو دنیا برای هیچ ملتی جنگی پیش نیاد ...
البته اگه دوست داشتی این مطلبو که سال گذشته همین موقع ها نوشتم بخونی .. خوشحال میشم ..
http://yekaniy.blogsky.com/1389/07/01/post-18
در مورد آقای شجریان هم همین طور .. ما هیچ وقت قصد مقایسه یا خوب و بد کردن رو نداریم ... نظر هر شخصی محترمه و قابل احترام
ممکنه آدم از یه آهنگ ترانه و موزیک خوشش بیاد و از یه نوع نه ...

نیلوفر یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ق.ظ http://nilofar20.mihanblog.com/

سلام
قصد جسارت نداشتم ومناطق جنگی هم رفتم یعنی هرسال میریم .

نه بابا ... اتفاقا خیلی هم خوشحال شدم

نسرین یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ق.ظ http://www.meraj23.blogfa.com

سلام
بهترکم این روزا
غم که چرا نداره فرود خان...

چی بگم ؟!

رز یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ

آقا اجازه؟

رعد یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام .ژیدات نیست .چرا آپ نمی کنی ؟
من آپم .از نوعه دنباله دارش

به قول دوستان : بگو مشغله دارم !!!

moji سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ http://faraaz.blogsky.com

سلام فکر کنم دیگه بتونم بگم کامل اومدم.چه خبر؟خوبی؟
یه چیزی بپرسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوش اومدی
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد