یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

گل درخت خرما ... روز خوب ...



اومد جلو سرش رو بالا گرفت یه لبخند ملیح .. بعد با نگاهی یه خورده ترسیده گل رو از پشتش یهویی کشید بیرون :" آقا روزت مبارک....... ولی توروخدا  گلها  رو نبر ... می خوام به بقیه معلمها هم تبریک بگم ... ""
سادگی و صداقت رفتارش یه چیزی رو بهم ثابت کرد اینکه از ته ته ته ته  دلش تبریک گفت یه بوسه خوشگل روی پیشونیش جا گذاشتم .....  اگه اومد و یه روز جانشین خودم شد نگه فلانی عجب بی آدم  احساسی بود.

اینم یه جوریش دیگه ...
همه دوست های خوبم چه اونایی که معلمن و چه اونایی که  معلم خصوصی خودم هستن ، مژی و نسرین و رعد  و ...
روز معلم مبارک

نظرات 6 + ارسال نظر
moji شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ http://faraaz.blogsky.com

شرمنده نکن آقا معلم .چرا اینقدر زود کادو گرفتی مگه 12 اردیبهشت روز معلم نیست؟
اما حالا که زود تر شد منم تبریک میگم امیدوارم استاد دانشگاهیتونو ببینیم.آرزوی براورده شدن بهترین آرزوهاتونو دارم.
موفق و سربلند باشی

ممنون

رز شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ

آخی!!! چه شاگرد کوچولوی نازی!

یادش به خیر چقدر میشستیم تخم مرغ خالی می کردیم و توش رو پر از کاغذ رنگی های ریز ریز میکردیم. تا بزنیم به سقف کلاس و رو سر معلممون بریزه! و چه کیفی میکردیم که معلم ها روز معلم مهربون میشن و لبخند میزنن . حتی اون اخموها !!!
چه دکلمه ها و شعرهای چرندی رو با عشق به معلمهامون تقدیم میکردیم. غافل از اینکه دو سه تایی به سوتی های ضایع ما می خندیدن و بعد خودشون رو جمع و جور میکردن...
آخیش چه دوران خوبی بود.

آقا اجازه روزتون مبارک!!!

ممنون

زهره اسماعیلی فرد شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ب.ظ http://25471348.blogfa.com

اولین روز دبستان باز گرد
کودکی های قشنگم باز گرد
کاش می شد باز کوچک می شدم.
لا اقل یک بار کودک می شدم.
یادآن آموزگار ساده پوش
یاد آن گچ ها که بودش روی دوش
ای معلم ،نام و هم یادت به خیر
درس آب ودرس بابایت به خیر
ای دبستانی ترین احساس من
باز گرد این مشق ها را خط بزن.

طلوع یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ http://tafarda.info

آخی، چقدر دلم می خاد معلم بچه های مقطع ابتدایی باشم. همیشه آرزو داشتم تو یک دهکده ی دور افتاده به بچه های روستایی درس بدم( چه لذتی)
صداقت و سادگی بچگی شون واقعا دنیا رو تو چشم آدم زیبا می کنه
خوش به حالتون

خیلیا این حس رو دارن منتها باید تو شرایطش قرار بگیری تا معلوم بشه ....

یه غریبه پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ق.ظ http://tafarda.info/

تا حالا گل درخت خرما ندیده بودم! کاش عکس شاگردتون رو هم با اون گل‌های خرما می‌ذاشتید.
راستی روزتون مبارک (البته با تأخیر!)

ممنون

زهرا جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ http://panjereh.blogsky.com

روز معلم مبارکباد

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد