یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

کمی احساساتی ...!!

بازم  یه خرابکاری دیگه ...

اومدیم با یکی از دوستان یه کوچلو شوخی کنیم زدیم چش و چالشو درآوردیم اینقدر وضع نوشتنم داغونه می خوام بنویسم سفید یهو می بینم نوشتم سیاه !!! همیشه سعی کردم  کسی رو نرجانم اما مث اینکه در این مقوله دستی بر آتش د اریم

الان اگه بخوام درستش کنم بد خرابتر میشه !!!! امیدوارم خودش درست شه


بگذریم می خواستم یه اهنگی رو بزارم من که تازه شنیدم ، نمی دونم امسال خونده شدخه یا سال پیش  این آهنگ رو از حمید طالبزاده که برا من یکی خیل جالب بود پایین لینک دانلودش رو گذاشتم  . خداکنه خوشتون بیاد.


** دانلود  اگه یه عاشق **


اگه یه عاشق تو دنیا باشه ... منم منم منم

اون که نمی خواد عشق و ببازه  ... منم منم منم

اون که تو چشماش صد قصه داره  ...  تویی تویی تویی

اون که از این عشق صد گله داره ... منم منم منم


حالا اونی که یه بی قراره 

چشماش همیشه در انتظاره  

طاقت نداره .... طاقت نداره  ... منم منم منم

اون که لحظه هاش براش یه ساله

دل کندن از تو براش محاله

نیستی ببینی الان چه حاله ... منم منم منم

....

....

...


**  دانلود اگه عاشق **


یه توضیح کوچلو : امیدوارم که صاحب آهنگ مارو ببخشن البته ما فرض رو براین گذاشتیم که اونا راضین که آهنگشون رو برای دانلود گذاشتیم چون می دونین که امکان خریدش نیست و خود منم دانلود کردم .


نظرات 5 + ارسال نظر
moji شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ http://faraaz.blogsky.com

رعد یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ

چیکار کردی باز آقا معلم ؟
آپم

نترس شوخی فیزیک نبوده !!!

گله یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ http://halesman.blogfa.com

آپم

moji دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ http://faraaz.blogsky.com

راستی یادم رفت بگم آهنگه خیلی قشنگه ممنون که گذاشتی من نشنیده بودم دانلودش کردماما اصلا به تو نمیاد که از این آهنگ ها گوش بدی

قابلی نداشت

رز سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ق.ظ

نکن پسر گلم . شوخی شهرستانی کردی؟
خب یه معذرت خواهی کن خلاص!

از آهنگه خوشم نیومد. در هر صورت مرسی که گذاشتی.

مث اینکه بد نوشتم ... بابا داستان اینه کهشوخی اصلا فیزیکی نبوده....
باشه .. پاتخت نشین گل
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد