یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

هنوز برف هست !!




************************************************
*******************


**********************************
********************


***************************************************
*******************************


*********************************************************
*************************

نظرات 9 + ارسال نظر
محسن قدیری چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ب.ظ http://www.footballerooz.blogfa.com

با سلام واحترام،وبلاگتو دیدم بسیار بسیارجالب بود،تبریک میگم به خاطر وبلاگ خوب،حالا نوبت شماست که وبلاگمو ببینی.ممنون قدیری
www.footballerooz.blogfa.com
در صورت تمایل به تبادل لینک با نظر اطلاع بده.[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

ممنون

نسرین پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ق.ظ http://meraj23.blogfa.com

سلام آقا فرود
خوبی؟ احوالات؟

برف نعمت خداست رحمتشه مگه میشه نباشه
همیشه هست کافیه اراده کنه
خوش باشی
یاعلی

هستیم ... میگذره
خداروشکر ما که نگفتیم نباره یا نباشه میگیم خداروشکر

رز پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام
چه عکس های قشنگی! من که عاشق دومی شدم!

راستی درمورد این سریال تو ادامه مطلب توضیح مختصری داده بودم.

آخر نگفتین به راهنمایی ها درس میدین یا دبیرستانی ها؟

راهنمایی

رعد جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ

سلـــــــــــــام آقا معلم گله گلاب ....
کاشکی من شاگردتون بودم
خوشا به سعادتتون توشهرماکه فقط ســـــــــــتوز میاد...
ســـــــــــوز.
برفو بارونش ماله شماس ،سوزو سرماش مال ما
آخه این انصافه؟
بیخبال بابا ...
آقا اجازه ؟!
ما آپیم

منم از شاگردهای جسور ، تیزبین و نویسنده ی خوش نویس خیلی خیلی خوشم میاد

رعد جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ

اختیار دارید آقا معلم

moji شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ http://faraaz.blogsky.com

اینجا هنوز برف میاد منم عاشق برفم برف یه دست سفید و پاک اما ما آدما اونم سیاه وکثیف میکنیم به اونم رحم نمی کنیم
moji

رعد شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ

از دست این معلم ریاضی های بی جنبه .... (البته دور از جون شما )
امروز دبیرمون گلاب به روتون داشت درس میداد ماهم که هیچی نمفهمیدیم منتظر یه فرصت بودیم یکم کلاسو بریزم بهم .وبخندیم..
دبیرمون گفت: xو y رو روی هم قرار میدیم ورابطه رو بدست میاریم.
منم گفتم: از این رابطه فیلم ندارن ؟
همه زدن زیر خنده
دبیرمونم بیرونم کرد....
اگه شما بودی چیکار میکردی ؟
راستی من آپم

رعد دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ب.ظ

من آپم .آقا

رعد چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ

ما که چن روزه آپ کردیم شما دیر به دیر میای
آپم

چیکار کنیم دیگه ... گرفتاری زیاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد