یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

قصه عینکم

بلاخره امتحاناتو رو سوزوندیم  هرچند ........... آخی .........

امروز یه اتفاقی برام افتاد که برای کسایی که عینی مثل من ممکنه یک یا دو ( اگه واقعا بد شانس باشن ) چندین بار اتفاق بیفته ..

آره دقیقا عینکم شکست که البته یه اتفاق معمولی منتهی طرز شکستنش متفاوته ....

عصری بدجور گرفته بودیم زدیم گفتیم بریم یه هوای سردی بخوریم . این قدر تو فکر بودم که چندین بار راه رو اشتباهی رفتم ( داشتم می رفتم سر کار ... روز جمعه !!!)

خیابان کمی شلوغ بود حالا یکی پیدا شد که از من بدتر شاه به شاخ ........... دیگه عینک  که هیچ و کفش و شلوار و همه خاکی ... بنده خدا هیچ گناهی نداشت فقط مثل من بود

شانس آوردم فقط خرده شیشه هاش داخل چشمم نرفت ( خدار را شکر) ولی کنار چشمم بدجوری زخم شد . فردا باید چسب بزنم . ... کلاس  جالب میشه ...

فرض کنید سر کلاسین بعد معلمتون با یه چسب زخم بزرگ کنار چشمش میاد سرکلاس به به ... خودم اگه می بودم فوری می گفتم : آقا کف گرگی خوردین !!! (شانس آوردم خودم شاگرد خودم نیستم ..)

اینو که گفتم یاد داستان کتاب ادبیات سال ( اول یا دوم ) دبیرستان افتاد همون داستان معروف "" قصه عینکم "" نوشته رسول پرویزی . لینک دانلودش رو پایین گذاشتم البته اون موقع هنوز عینکی نشده بودم و قصه عینکی شدن من مثل این بیچاره نبود ولی جالبه بدونین عینکی شدن یکی از آرزوهای دوران بچگیم بود.


                       صفحه دانلود قصه عینکم از تبیان ( فایل صوتی )

نظرات 3 + ارسال نظر
رز پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ب.ظ http://ray-of-hope.bolgfa.com

سلام

آخی! متاسفم! بد دردیه عینک شکستن!

کف گرگی خوردین آقا؟؟؟؟

میشه لینکتون کنم آقا اجازه؟

هیچی دیگه .....
خودتون صاحب اجازه ایین
راستی این آدرس شما چه جوریه .......... کلیک می کنم جای دیگه ای میره ...
مممممممممممنون

زهرا یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:51 ب.ظ http://keili.blogfa.com

این فلاکتهای چشم و چارم واسه ی خودش عالمی داره من عینکی نیستم ولی چون ریاضی بودم همیشه لابه لای عینکیا زندگی کردم بد دردیه این عینکم.ولی به بعضیا میادا

دست گلتون درد نکنه
فلاکت ........ فلاکت ..... ما می گیم خوشتیپی ( آخر پررویی ...)
مممنوووووووون

moji سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ http://faraaz.blogsky.com

سلام منم همیشه عاشق عینک بودم وعینک مامانمو میزدم تا چشمام ضعیف بشه اما بعداز اینکه دکتر رفتم گفت چون چشمات مشکیه احتمالش یک درصد که چشمام ضعیف شه به قول خودت خوش تیپیه دیگه ما خوش تیپ نشدیم
اون بادمجون چیه پای چشمت آقا معلم..........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
moji

اینجوریه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد