یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

درددل


هرچی فکرمی کنم نمیشه ........ !!! خیلی دلم می خواست همین الان دکمه ریست رو می زدم و زندگی رو از اول شروع کنم . فکر کنم واقعا بدجور ضایع کردم ...

مگه خودش کمک کنه ... نمی دونم شاید اینقدر ................ بودم که خداهم ............... نه حتما کمکم می کنه حتما حتما ... وای نمی دونم ..... خدایا خودت بهتر می دونی ... می دونی چقدر گناه کردم و چقدر توبه کردم و چقدر توبه شکستم  ......

پس دیگه هیچی ... فقط کمکم کن که دیگه کاری از کسی دیگه بر نمیاد .... 

خدایا خودت شاهدی :

مثلا بعد از اون روزی که اون برخورد بد رو با پسرک واکسی داشتم چقدر عذاب وجدان کشیدم شاید کسی ندونه ولی تو بهتر می دونی ........

 داد کشیدن سر اون بیچاره شاید برای منی که همیشه به خاطر تنبلی درس ریاضی سر بچه ها داد می کشم چیز عجیبی نیست اما به خاطر اینکه یه لحظه فکر کردم چقدر این بچه حقیره و من ازش بالاترم و مهمتر!!!! ....... عذاب وجدان چندبرابری داشتم . اما خودت می دونی که هنوز چند ثانیه ازش نگذشته بود که پشیمون شدم و اون روز و روز بعد چی کشیدم ....

پس تو رو به .................... الان کمکم کن !!! قول می دم اینبار دیگه تمام سعیم رو بکنم

نظرات 6 + ارسال نظر
moji پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ب.ظ http://faraaz.blogsky.com

سلام نمیدونم واقعیت بود یا نه اما اگه واقعیت داره مطمئن باش خدا همیشه از همه بخشنده تره البته اگه واقعا پشیمون باشی امیدوارم به حق پاکی امام حسین واین روزها خدا باهات باشه وکمکت کنه وتنهات نذاره برات دعا میکنم آخه خوب میفهمم چه حسی داری
خدا یارت
moji

واقعیت داره اما اون موضوع مروبط به چند ماه پیش بود . الان خیلی داغونم برام دعا کن مشکل حل بشه

moji پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://faraaz.blogsky.com

میشه انشاالله این روزها رواز دست نده
moji

نسرین جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ http://zemestoon23.blogfa.com

سلام خوبی؟
خدا باحالتر ازین حرفاست
فرود کافیه فقط بخوای که خوب باشی همیشه اونوقته که دستتو گذاشتی تو دست خود خدا برو ببینم چه میکنیا
کاش اون پسر واکسیم پیدا میکردی و با یه محبت کوچولو از دلش در میاوردی
بواسم تو این شبا دعا کن دعا
یاعلی

ممنون

صدای ریاضی سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ http://ghasemimath.blogfa.com

با اینکه فونتش اذیت میکرد ولی بالاخره خوندمش

ممنون . فونتشم درست کردم

moji سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ق.ظ http://faraaz.blogsky.com

یلداتون مبارک

شمام همینطور .... ممنون

مهرداد چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:54 ب.ظ

فقط می خوام بگم
خوبه که متوجهی و می خوای
پس دیگه لازم نیست اینهمه به خودت سخت بگیری
چون آدمی که به خودش سخت گرفت به دیگران هم سخت میگیره
با خودت مهربون باش مطمئن باش خدا هم مهربونه

ممنون دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد