یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

وارد بازی با یک فضانورد شوید همین الان !!!!

این مطلب رو دیروز توی سایت ناسا دیدم .خیلی جالب بود فکرشو بکنید یه نفر که همین الان داخل ایستگاه بین المللی نشسته ؛ داره دور زمین می چرخه ؛ هر هفته یه عکس رو که خودش از زمین گرفته از فضا میذاره رو تویتر بعد از بقیه میخواد که بگن این عکس از کجای این گردی آبی رنگ گرفته شده . 

تنها کاری که باید بکنین اینه که یه حساب تویتری داشته باشد و تویتر Scott Kelly را دنبال کنید و بعد از اونجا برید ببینید که عکس جدید از کجاست .البته از سختی ورود به تویتر که نباید راحت گذشت این رو  دیگه با خودتون .............. تصویر پایین اولین تصویر از این گونه تصاویر هست که خود من فکر می کنم تصویری از مکزیک باشه و همین نظرو گذاشتم  و البته خیلی ها معتقدند که این تصویر یا ایتالیاس یا نروژ.  

   

 

 حالا اینکه هر هفته عده ای رو که درست حدس زدن ؛ به عنوان برنده معرفی می کنن زیاد مهم نیست ولی این می تونه گامی برای دنیای متحد باشه دنیایی که ............ (هیچ ربطی نداشت ...) 

فکرشو بکنین چقدر جالبه که یه نفر درفاصله تقریبا ۲۷۰ کیلومتری زمین یه دوربین عکاسی دستش گرفته و عکس میگیره بعد شما میاید با هزاران نفر دیگه میگید که این تصویر کجاست . 

 

  تصویر بالا همین آقای اسکات کلی رو نشون میده که از پنجره ایستگاه بین المللی مشغول عکس برداری از زمین هست

  

تویتر Scott Kelly رو پایین گذاشتم : 

 

 Scott Kelly in twitter 

اینم لینک منبعی که مطلب رو از اونجا آوردم می دونم که خیلی بد ترجمه می کنم و بعضی دوستان یلی بهتر از من می تونن پس :  

Where Over the World is Astronaut Scott Kelly? 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد