یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

وقتی هرکی هرچی دلش می خواد

دیروز رفتیم کتاب بخریم .. کتاب پیام نور .. طبق معمول اینور و اونر گشتیم و کتاب هامونو پیدا کردیم انصافا راحت اما از اونجایی که در کشور ما هیچ راحتی بی دردسر نیست یا اصولا چیزی به نام راحتی وجود نداره ...........

حالا کتاب ها رو پیدا کردیم . جالب اینکه این کتاب ها که اکثرا انتشارات پیام نور هستن و قیمت هم روش هست .. هرجایی یه قیمت داره ... کلا ما عادت کردیم هر چیزی هر چی هر کی دلش بخواد اما اینکه یه کتاب رو همه ی کتابخانه ها از یه جا و با یه قیمت می گیرن چجوریه که یه مغاز با مغازه بغلی مثلا 2 هزار تومان متفاوته !!؟ البته گمان می کنم که انتشارات پیام نور آشنا و غیر آشنا می کنه !! به یکی ارزان می ده به یکی گران ...

حالا شاید بعضی ها بگن !!خب که چی ؟! هزارو دوهزار چیه که شما سرش داد و بیداد راه میدانزین.. ( اینم یه حرفیه !! )

اما واقعیت اینه که  آخه چرا .؟ مگه ما قانون نداریم .. آخه یکی نباید بپرسه چرا ...؟

البته بقیه  انتشارات رو نمی دونم هرچند خیلی هاشون همون قیمت روی جلده .

اینجا یه نمونه از این دل بخواهی ها  رو گذاشتم .

قیمت خود کتاب که با برچسب مخفیش کردن 1660 تومانه .

با مهر زدن بالاتر 2200 تومان

و جالب اینکه من این رو 3750 تومان خریدم که با برچسبی که خود فروشنده روی جلد زده بود 3750 تومان .( البته پیداش نکردم جای دیگه وگرنه هیچ وقت نمی خریدم)

 حالا  قضاوت با خودتون 

 چی بگییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم !!!! مارو چه به این حرفها !!! نه خیلی گردنمون کلفته !!!!؟ 

ketanpnu

نظرات 4 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ http://dodota4ta.blogsky.com

سلام

خوبی ؟؟؟؟؟

میشه به من یه سر بزنی لطفاً ؟

بر دیدگانم
ممنون دوست عزیز

یکی(همون) چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ http://yekaniy.blogsky.com

سلام
یه دوست عزیزی به نام ۱ یه نظر گذاشتن .. دوست عزیز ببخشید که نمی تونم نظرتو درج کنم باید درک کنی .........

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ http://dodota4ta.blogsky.com

سلام

من باید تشکر کنم که اومدی !!!!

راستی من تو یه سری زمینه ها مشکل دارم میتونم ازت سوال بپرسم ؟؟؟؟

سلام دوست عزیز
هر سوالی داشتی در خدمتیم البته تا جایی که سوادمون قد کشی
ممنون از حضورت

moji سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام یکی خوبی
کاش مشکل پیام نور فقط کتاب بود جدیا درسهای تخصصی هم خود خوان کردن ما به کجا باید اعتراض کنیم نمیدونم خدا فقط صبرمون بده من تهران واحد شهریار درس میخونم اکثر درسهارو خودخوان دادن قدر کرمانشاه بدونین ما که داریم دیونه میشیم
moji

مرسی Moji
اینکه ما بیچاره ایم که شکی توش نیست .. اما مگه کلاسشم بزارن چه فرقی میکنه .. مگه کی میخواد درس بده ؟ حالا چند استاد خوب تو پیام نور کرمانشاه هست دستشون هم درد نکنه ولی بقیه چی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد