یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

یک معلم ریاضی

از همه چیز و از همه مهمتر خاطرات

روزگار ما ...

یه عمر به هرکی می گفتیم بابا این سازمان آموزش و پرورش هیچیش سر هم نیست و هیچ قانونی نداره ... 

آقا مگه کسی باور می کرد ؟ این یکی می گفت : شما دیگه خوشی زده زیر دلتون .. اون یک می گفت : مگه چیکار می کنید ؟   .... از این حرفها . 

اما حالا  ؟ 

این آزمون استخدامی آموزش و پرورش که برگزار شد تقریبا هر خانواده ای دور یا نزدیک باهاش درگیر بود . این قدر این مردم بیچاره رو از همون اول سر کار گذاشتند و این ور وآن ور کردند که نگو !! روز امتحانش که اصلا ... تو ... شده بود هر کس محل امتحان رو شهر خودش زده بود حداقل یه ۱۰۰ کیلومتری دورتر از شهرش امتحان میداد . بعضی ها اصلا کارت ورود به جلسه براشون نیامد بعد این نتایج استان به استان .... حالا هم که ویزر محترم (!) میاد جلوی دوربین میگه **من** این کارو کردم . **من** اون کارو کردم . انگار نه انگار که این مملکت قانون داره ؛مجلس داره ؛... همه اش من !!!!!! . 

تازه الان دوستام بهم می گن که چطوری با این آموزش و پرورش سر می کنین ؟ 

با اینکه از گرفتاری مردم بیچاره واقعا ناراحتم اما از یه چیزی خوشحالم : از اینکه بلآخره مردم می فهمنن که یه معلم بیچاره چی از دست این ...... می کشه ؟ 

بی خیال

نظرات 1 + ارسال نظر
وبساز دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

آن بهار که دستت به زنگ نمی رسید را به یاد بیاور و فراموش مکن زمانی میرسد که هر چه زنگ می زنی هیچ کس در خانه نیست تا در را به رویت باز کند این فاصله را زندگی کن


راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

خوشحالم از اینکه به من سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد